Atat detailerii cat si pasionatii de detailing sunt in permanenta cautare de un nou truc in vederea imbunatatirii aspectului masinii la care lucreaza. Care este cel mai nou polish, ce tehnici folosesc detailerii de top, care este “cea mai buna ceara” etc, etc?
Acesta este un lucru bun, deoarece inseamna ca facem eforturi continue pentru a ne imbunatati, si ca punem mult orgoliu in munca pe care o facem. Insa, daca am adus unele imbunatatiri procesului de polish, sau a combinatiilor pe care le folosim, cum putem verifica cate progrese facem de fapt? Unul dintre primele instrumente pe care detailerii si pasionatii de detaling il folosesc (dupa cumpararea unei masini de polish) este o lampa cu halogen. Lampile cu halogen ofera o sursa de lumina care arata defectele din vopsea care, in majoritatea cazurilor, nu pot fi vazute fara un instrument de acest gen. Daca faceti o corectie semnificativa, chiar nu puteti face o treaba foarte buna fara ele.
Insa lampa dumneavoastra cu halogen chiar va arata conditia reala a vopselei?
Mai ales atunci cand se lucreaza cu vopsele inchise la culoare, as spune ca raspunsul la intrebarea de mai sus este NU! Desi lampile cu halogen fac o treaba fantastica, ele nu arata totul! Iar in unele zone ale masinii, este aproape imposibil de introdus o lampa cu halogen intr-o pozitie care sa arate conditia reala a acestora. Daca vreti cu adevarat sa vedeti ce defecte pot ramane, atunci faceti-va o favoare si cumparati lapma de inspectie cu led Brinkmann. Am avut multe ocazii in care am facut un test de polish asupra unor sectiuni ale masinilor si arata perfect in lumina lampii cu halogen. Apoi am inspectat de aproape (ochii mei erau la aproximativ 4 – 5 cm de suprafata) zonele respective cu Brinkmann si am descoperit ca inca mai erau destule zone de imbunatatit. Unele persoane ar putea crede ca nu ar mai fi necesara o imbunatatire deoarece defectele se pot vedea doar cu o lumina speciala, insa eu spun ca daca nu se pot vedea cu usurinta, nu inseamna ca nu sunt acolo.
Chiar si un pic de aspect incetosat sau cateva defecte de lumina pot face o mare diferenta in aspectul general al masinii odata ce este terminata. Daca masina trece testul halogenului, va arata indubitabil foarte bine afara in soare. Insa daca trece testul Brinkmann, atunci va arata uluitor, si veti stii ca nu are cum sa arate mai bine de atat. Am intalnit chiar si defecte pe care le-am vazut in lumina Brinkmann, insa pe care nu le-am putut vedea in soare.
Un alt domeniu in care este foarte de folos, este evaluarea rapida a conditiei vopselei. Vi s-a intamplat vreodata sa carati dupa dumneavoastra un set de lampi cu halogen pentru a va uita la o masina? Nu este chiar practic, nu e asa? Insa cu un Brinkmann va puteti uita in ansamblu peste toate zonele vopsite (chiar si partile joase) si sa vedeti cum arata vopseaua de fapt.
Insa odata ce adaptati Brinkmann-ul in arsenalul dumneavoastra, fiti pregatiti sa petreceti mai mult timp polishand sau dezvoltandu-va tehnicile. Va va obliga sa faceti treaba mai buna pentru ca acum veti putea vedea cum arata vopseaua in realitate! Va veti gasi in situatia de a va re-evalua selectia de produse si combinatii, la fel si tehnicile de polish pe care le folositi. Iar cand veti face acest lucru, va va obliga sa va imbunatatiti stilul de detailing…
Brinkmann ofera o serie de optiuni: TuffMax Dual LED Pivot Spotlight (functioneaza cu baterii AA) & Maxfire Dual Xenon Swirl Finder Spotlight (functioneaza cu acumulatori).
Autor: Todd Cooperider
Sursa: Detailed Image
Cookie-urile ne ajuta sa iti oferim servicii mai bune. Prin folosirea site-ului, confirmi ca esti de acord cu folosirea lor de catre Pro Detailing.