• TOTUL PENTRU MASINA TA
logo_portocaliu_alb 300×132logo_portocaliu_alb 300×132logo_portocaliu_alb 300×132logo_portocaliu_alb 300×132
  • Home
  • Blog
    • Ghid Detailing
    • Produse
    • De prin lume
    • Portofoliu
    • Featured
    • De prin Romania
    • Leatherique
  • Interviuri
    • Todd Cooperider
    • George Pavlisko Jr
  • Parteneri
  • Politica cookies
  • Home
  • Blog
    • Ghid Detailing
    • Produse
    • De prin lume
    • Portofoliu
    • Featured
    • De prin Romania
    • Leatherique
  • Interviuri
    • Todd Cooperider
    • George Pavlisko Jr
  • Parteneri
  • Politica cookies
  • Acasa
  • Ghid Detailing
  • Un sfat pentru oferirea unui feedback constructiv…

Un sfat pentru oferirea unui feedback constructiv…

Intre primul meu job la Meguiar’s si al doilea job, am lucrat pentru Hewlett-Packard in Corvallis, Oregon si o parte din munca mea a inclus participarea la multe intalniri. Unele intalniri erau organizate pentru a ne invata cum sa organizam intalniri bune.

Unul dintre cele mai importante lucruri pe care l-am invatat in timp ce lucram pentru Hewlett-Packard a fost modul corect de a oferi un feedback constructiv. Într-un cuvânt aici e slab…

Balanţa

Este foarte usor pentru toata lumea sa oferim un feedback negativ, sa spui cuiva ce este gresit in legatura cu ideea respectiva sau ce este in neregula cu o procedura sau un produs. Oricine poate face acest lucru. Insa, este mai greu sa stai un timp sa cauti lucruri care sunt pozitive si sa le impartasesti.

Feedback-ul negativ este foarte important si trebuie spus. Acest feedback negativ ajuta o companie sau o persoana sa faca modificarile necesare pentru a imbunatatii serviciul, produsul, etc. Dar ceea ce Hewlett-Packard a invatat angajaţii sai să facă, a fost ca, dacă ai de gând să oferi un feedback constructiv, nu trebuie sa spui numai partea negativa pe care o vezi la produsul respectiv, sau la serviciul respectiv, ci trebuie sa spui si un lucru pozitiv despre produsul respectiv. Spune-ti toata opinia, nu doar o parte din ea (fie ea negativa sau pozitiva).

Este foarte usor sa arati lucrurile negative, iar pentru unii este o provocare sa arate lucrurile pozitive, dar in toti anii petrecuti la Hewlett-Packard am invatat ca desi acest „Best Practice (Cea mai buna Practica)” necesita efort si multa practica in sine, aduce un echilubru asupra unui subiect de discutii intr-o intalnire, si aceasta practica functioneaza de asemenea si pe forumurile de discutii pentru a aduce in balanta un subiect de discutii.

De altfel, aceasta practica ii ajuta pe unii sa isi imbunatateasca tehnica, sau chiar pe ei insisi.

Personal, apreciez orice fel de feedback (fie negativ, fie pozitiv) primit direct pe forum sau prin intermediul mesajelor private, sau chiar pe email, in timp ce este mult mai distractiv sa aud un feedback pozitiv, este feedback-ul negativ, sau un termen mai bun este acela de feedback constructiv pentru ca atunci este luata atitudinea corecta, ma va ajuta sa ma imbunatatesc si sa cresc si stiu asta dupa multi ani de munca cu diferiti oameni din diferite domenii de activitate si din toate domeniile sociale, ii ajuta si pe altii sa se imbunatateasca, de asemenea…

Pentru ce merita…

Autor: Mike Phillips (am primit acordul autorului pentru aceasta traducere)
Sursa: Autogeek.net

stelian99
stelian99

Articole asemanatoare

24 septembrie 2019

Cum si cu ce sa iti usuci corect masina dupa spalare!


Vezi articol
9 iulie 2019

Urmeaza spalarea exteriorului auto


Vezi articol
14 iunie 2019

Cum si de ce facem prespalarea auto


Vezi articol

1 Comment

  1. tudor spune:
    1 iulie 2010 la 12:09

    mare adevar graiesti:)

    Răspunde

Lasă un răspuns Anulează răspunsul

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Categorii

  • Detailing de prin lume
  • Detailing de prin Romania
  • Featured
  • Ghid Detailing
  • Leatherique
  • Piese & Accesorii Auto
  • Portofoliu Pro-Detailing & Leatherique
  • Produse Detailing
Totul pentru masina ta

Aboneaza-te la newsletter Pro Detailing

Sunt primul care afla noutatile din domeniu la timp!

© 2024 Pro-Detailing.ro. All Rights Reserved.
Manage Consent

Cookie-urile ne ajuta sa iti oferim servicii mai bune. Prin folosirea site-ului, confirmi ca esti de acord cu folosirea lor de catre Pro Detailing.

Cookie-uri strict necesare Mereu activ
Aceste cookie-uri sunt necesare pentru ca site-ul web sa functioneze si nu pot fi dezactivate. Astfel de cookie-uri sunt setate doar ca raspuns la actiunile efectuate de tine, cum ar fi sesiunea de conectare, cosul de cumparaturi, limba si moneda.
Preferinte
Aceste cookie-uri sunt similare cu cele necesare. Ele complementeaza mai departe functionalitatea site-ului prin salvarea preferintelor setate de catre utilizatori.
Anilitici si statistici
Aceste cookie-uri ne permit sa masuram traficul vizitatorilor si sa vedem sursele de trafic prin colectarea de informatii in seturi de date. De asemenea, ne ajuta sa intelegem care produse si actiuni sunt mai populare decat altele. The technical storage or access that is used exclusively for anonymous statistical purposes. Without a subpoena, voluntary compliance on the part of your Internet Service Provider, or additional records from a third party, information stored or retrieved for this purpose alone cannot usually be used to identify you.
Marketing
The technical storage or access is required to create user profiles to send advertising, or to track the user on a website or across several websites for similar marketing purposes.
Administrează opțiunile Administrează serviciile Administrează vânzătorii {vendor_count} Citește mai multe despre aceste scopuri
Preferinte
{title} {title} {title}

Aboneaza-te la newsletter Pro Detailing

Sunt primul care afla noutatile din domeniu la timp!