Anul trecut, am fost sunat de catre un client ce a dorit o curatare temeinica (spalat, decontaminat, ceruit exterior + jante) pentru masina personala, un superb Audi RS5. Masina este propulsata de un motor V8, cu o capacitate de 4.2 litri si o putere de 450 cai. Cateva poze cu starea initiala:
Mai intai au fost curatate jantele. Sonax Full Effect Wheel Cleaner a fost aplicat pe toate cele 4 jante si lasat sa actioneze timp de 5 minute:
Sonax Full Effect Wheel Cleaner este o solutie foarte buna, ce indeparteaza praful provenit de la placutele de frana, pilitura de fier, cat si alti contaminanti. Aceasta solutie poate fi folosita si la indepartarea piliturii de fier de pe vopseaua masinii. Se poate aplica dupa spalare, lasata sa actioneze si apoi clatita din abundenta cu apa. Pentru prespalare am folosit spuma Valet Pro PH Neutral Snow Foam impreuna cu Meguiar’s All Purpose Cleaner, aplicate pe masina prin lancea de spumare. Spuma a fost lasata sa actioneze pe masina timp de 5 minute, apoi clatita. Pe timp de vara, cel mai indicat este sa spalati masina dimineata, pentru a nu avea surpriza sa se usuce spuma pe caroserie. Dupa prespalare, am trecut la spalatul masinii utilizand metoda celor 2 galeti. Ca sampon, am folosit Smartwax SmartCarWash in dilutie 50 ml sampon : 15 litri apa calda.
Dupa spalare si clatire, masina a fost decontaminata folosind argila Sonus si Meguiar’s Last Touch pe post de lubrifiant. Dupa decontaminare, masina a fost clatita si uscata cu ajutorul prosopului Vicont Miracle Dryer.
Urmatorul pas a fost sa dau jos fiecare roata, sa o decontaminez si sa aplic cate un strat de ceara speciala pentru jante Swissvax Autobahn (este o ceara foarte buna ce contine teflon, in acest fel jantele fiind protejate timp mai indelungat). Avand jantele protejate cu o ceara dedicata, praful provenit de la placutele de frana va fi mai usor de inlaturat.
Vopseaua a fost curatata cu alcool izopropilic (IPA) pentru a fi sigur ca orice urma de ceara anterioara a fost inlaturata, apoi aplicat un glaze (Lusso Revitalizing Creme), dupa aceea vopseaua primind 2 straturi de ceara Dodo Juice Supernatural. Fiecare strat de ceara a fost lasat sa se usuce timp de 15 minute, apoi inlaturat folosind un prosop din microfibre, foarte pufos.
Ca tratament hidrofob pentru parbriz, am folosit Aquapel. Terminatiile evacuarii au fost curatate cu Autosol Metal Polish. Ca dressing pentru anvelope si plasticele exterioare, am folosit Smartwax SmartGel aplicat cu un aplicator din spuma.
Pozele finale:
Mi-a facut o deosebita placere sa lucrez pe aceasta masina. Sper ca v-a facut placere sa cititi aceasta prezentare, iar daca aveti intrebari, nu ezitati sa ma contactati.
Stelian
www.pro-detailing.ro
Cookie-urile ne ajuta sa iti oferim servicii mai bune. Prin folosirea site-ului, confirmi ca esti de acord cu folosirea lor de catre Pro Detailing.
2 Comments
Super prezentarea.
Felicitari pentru implicare, pasiune si munca. Cand o sa am o masina ca asta stiu unde sa vin cu ea 🙂
salut! cat ne costa un astfel de rasfat pt un passat cc sau un e klass? interior ext? ms