Ferrari 288 GTO a fost creat pentru a concura in noua grupa B din cursele auto, un numar de minim 200 de masini create fiind necesare pentru a putea fi omologat. Dupa moartea lui Henri Toivonen si a copilotului Sergio Cresto in 1986, FIA a desfiintat aceasta grupa, lasand doar grupa A. Prin urmare, Ferrari 288 GTO nu a mai concurat si toate cele 272 unitati produse au fost folosite ca masini pentru traficul de zi cu zi. Unele caracteristici exterioare ale lui 288 GTO au fost aplicate pe Ferrari 308 GTB (prezentat la Salonul Auto de la Geneva din 1977) ca un exercitiu de design de catre Pininfarina. Acesta a inclus bara fata adanca, spoiler spate, semnalizare pe aripile laterale, fante de aerisire pe capota, iar luminile fata fiind compuse din 4 faruri (2 stanga, 2 dreapta).
Rupes Bigfoot LHR15 este noua masina de polish ce a fost lansata de catre Rupes, anul trecut. Este o masina electria de polish, tip orbitala si poate fi folosita pentru toate operatiile de polish, inclusiv inlaturarea zgarieturilor adanci si redarea stralucirii finisajului vopselii. Ruper Bigfoot LHR15 poate efectua aceleasi operatii ca masinile de polish deja cunoscute (Porter Cable 7424XP, Flex XC 3401 VRG, etc), dar este mult mai usor de manevrat si produce un finisaj mai superior.
Todd Cooperider este un detailer profesionist din SUA, proprietar al Esoteric Auto Detail. Avand pe mana un Rupes Bigfoot LHR15, a scos un finish exceptional (opera de arta) pentru acest Ferrari 288 GTO, pe care va invit sa il urmariti in urmatorul video.
Cookie-urile ne ajuta sa iti oferim servicii mai bune. Prin folosirea site-ului, confirmi ca esti de acord cu folosirea lor de catre Pro Detailing.