Pentru BMW, placerea de a conduce este inseparabil legata de dezvoltarea durabila. Acest lucru este demonstrat nu doar de programul BMW EfficientDynamics, dar si de fiecare proiect al companiei – de la procesul de productie pana la noua gama de produse pentru ingrijirea automobilului, „Natural Care”.
Principiul unei dezvoltari durabile si al ecologiei sunt cuprinse in ciclul de viata al produselor BMW Natural Care – de la alegerea materiei prime si a surselor de energie regenerabile utilizate in timpul productiei si utilizarea lor in conditii de siguranta si pana la reciclarea ambalajelor. Produsele de ingrijire Natural Care contin in cea mai mare parte materiale naturale precum tenside si alcool biologic din sfecla de zahar, ceara de carnauba si ulei de in. Aceste ingrediente inovatoare sporesc eficienta produselor, fiind in acelasi timp mai sigure.
De exemplu, toate produsele Natural Care contin un ingredient cu gust amar pentru a impiedica copii sa-l consume. In plus, gama Natural Care a fost testata dermatologic demonstrand ca nu este periculoasa pentru sanatate sau mediul inconjurator. Aromele si emulsiile de ingrijire utilizate sunt atat de delicate incat sunt folosite si in producerea cosmeticelor.
Noua gama de ingrijire este compusa din opt produse: sampon auto, polish auto, ceara auto, solutie de curatare a geamurilor, concentrat de curatare a parbrizului, solutie pentru curatare interioara, solutie pentru curatarea parbrizului pe timp de iarna, solutie pentru dezghetarea parbrizului.
Pentru gama de produse Natural Care, BMW surprinde inca odata si prin design-ul inovativ, motiv pentru care produsele au castigat doua premii internationale pentru design: iF Design Award 2010 (premiu pentru design-ul produsului) si Good Design Award.
Despre premiile iF Design
De cand au fost introduse in 1953, premiile de design „iF” au devenit un indicator de incredere al calitatii exceptionale in design. Logo-ul „iF”, acordat de experti internationali, este recunoscut in intreaga lume si denota design de inalta calitate. Competitia acorda distinctii pentru sase categorii independente, la fel de importante, si anume: product design award, communication design award, design award china, material award, packaging design award, concept award.
Despre premiile Good Design
Premiile „Good Design” reprezinta un program complet pentru evaluarea si incurajarea design-ului organizat de catre JIDPO (Japan Industrial Design Promotion Organization). Organizatia care a initiat competitia este Good Design Products Slection System, infiintata in 1957 de Ministerul Comertului International si al Industriilor (actualul Minister al Economiei, Comertului si Industriilor). De atunci, premiul „Good Design” a fost acordat designurilor remarcabile pentru incurajarea imbunatatirii vietii si dezvoltarea industriilor.
Autor: Bogdan Stan
Sursa: AutoExpert
Cookie-urile ne ajuta sa iti oferim servicii mai bune. Prin folosirea site-ului, confirmi ca esti de acord cu folosirea lor de catre Pro Detailing.