Istoria Thule

Brand-ul Thule a fost creat in Suedia, in 1942. Thule este un brand premium utilizat la nivel global pentru o gama larga de produse, cu accent pe rezolvarea problemei in modul de a transporta echipamente cu tine atunci cand utilizezi o masina (bare transversale, suporturi pentru biciclete, suporturi pentru echipamentele sporturilor de apa, portbagaje tip cutie). Exista, de asemenea, alte categorii de produse, cum ar fi accesorii pentru vehicule de agrement, remorci pentru o viata activa (cai, barci, etc), lanturi de zapada si de bagaje.

Brand-ul Thule este cel mai mare din Grupul Thule.

Cu radacini in Suedia, astazi o companie globala!

In 1942, Thule a fost fondat de familia Thulin, cand Erik Thulin, un adevarat iubitor al sporturilor de exterior, a pus numele Thule pe o capcana de stiuca pe care a proiectat-o personal si a vandut-o pescarilor din Scandinavia. Nu a durat mult pana ce a inventat alte lucruri practice in portofoliul companiei sale. Afacerea a avut un mare succes, castigand profit an dupa an.

Pana in 1960, compania a inceput sa isi concentreze afacerea pe produse legate de masini, si imediat a luat nastere primul portbagaj de plafon. Noi categorii de produse au fost adaugate in anii 70, dar si noi piete de desfacere (USA, Japonia).

Familia Thulin a vandut Thule catre compania Eldon in 1979, moment in care afacerea a continuat sa creasca proportional an de an.

In 2004, grupul Thule a achizitionat compania italiana de fabricare a lanturilor anti-derapante König. Colaborarea stransa ce a urmat, a dus la crearea unei serii de lanturi de zapada Thule, pentru autoturisme. Un an mai tarziu, in 2005, divizia pentru accesorii RV (vehicul recreational) a companiei Omnistor, a fost adaugata in portofoliul grupului Thule si integrata cu Thule.

Prin achizitionarea companiei Brink, in 2006, ce produce sisteme de tractare, grupul Thule a adaugat noi produse portofoliului sau. Din aceasta achizitie, au rezultat o serie de solutii pentru transportul bicicletelor si nu numai.

In 2007, grupul Thule a cumparat compania Case Logic. Prin colaborarea dintre Thule si partea de bagajerie a Case Logic, o serie de produse Thule destinate bagajeriei au fost scoase pe piata in 2010.

In prezent, Thule este cel mai mare producator de solutii pentru transportul bagajelor voastre. Lider de piata ce lanseaza trenduri si produse inovative!

Scurt Istoric:

1942 – Fabrica Thule a fost fondata
1944 – Cataramele pentru curele au devenit un produs major pentru Thule
1955 – Primul produs Thule pentru industria auto: grile pentru faruri
1962 – Primul produs Thule pentru plafonul auto: suport pentru ski-uri
1973 – Luxus – primul suport pentru ski-uri cu sistem de blocare din Europa
1977 – Primul portbagaj auto Thule – TB-11
1980-81 – Expansiune pe piata din Statele Unite
1984 – Lansarea celui de-al doilea portbagaj auto, Thule Combibox 250 – primul portbagaj turnat
1991 – Achizitionarea de catre Thule a producatorului german de portbagaje auto JetBag – primul pas spre devenirea celui mai mare producator de portbagaje auto din lume
1992 – Lansarea primului suport pentru biciclete, ce se monteaza pe carligul de tractare al masinilor
1997 – Thule cumpara producatorul american de portbagaje auto Karrite si devine cel mai mare producator de portbagaje la nivel mondial
2002 – Lansarea suportului pentru caiac Hull-a-Port, ce devine cel mai vandut produs Thule de pe piata americana
2004 – Achizitionarea de catre Thule a companiilor Sportworks (suporturi pentru biciclete) si König (lanturi anti-derapante)
2005-2006 – Thule cumpara urmatoarele companii: Star Trailer (trailer pentru transportul cailor), Omnistor, Brink and Valley (carlige pentru remorcare), Sportrack, si Case Logic (bagajerie)
2006 – Primul magazin de tip concep store se deschide in Berlin
2008 – Lansarea lanturilor anti-derapante K-Summit
2009 – Lansarea noului website global Thule
2010 – Lansarea unui nou magazin global
2010 – Lansarea liniei de bagajerie Thule Crossover

Tag-uri:

0 Comments

You can be the first one to leave a comment.

Leave a Comment